Front Office Medewerk(st)er

Wij zijn op zoek naar een: Front Office Medewerk(st)er

Boutique Hotel Corona is het oudste viersterren hotel van Den Haag, gelegen aan het bruisende Buitenhof. Wij zijn in de afgelopen drie jaar gegroeid van 36 naar 72 kamers en werken nauw samen met ons inpandig partnerrestaurant BIT Grill & Café. Wegens uitbreiding van het hotel en het bestaande team zijn wij op zoek naar een representatieve en enthousiaste Front Office medewerk(st)er.

Wij zijn een kleinschalig hotel in particulier eigendom. De lijntjes zijn kort, we hebben geen subafdelingen en doen vrijwel alles in eigen beheer. Deze functie is daardoor geen standaard receptiefunctie en erg breed. Je legt direct verantwoording af aan de Front Office Shiftleader.

Functieomschrijving:
Bij Boutique Hotel Corona staat gastvrijheid zeer hoog in het vaandel, wij vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen. Als Front Office medewerk(st)er ben je het eerste aanspreekpunt en dus ons visitekaartje. Het verwelkomen en te woord staan van gasten behoort tot je dagelijkse werkzaamheden. Het is belangrijk dat je een grote passie voor gastvrijheid en dienstverlening hebt. De juiste combinatie weten te vinden tussen service, persoonlijke aandacht en professionaliteit is essentieel.

Naast het in- en uitchecken houd je je bezig met het verwerken van inkomende reserveringen, een stukje communicatie met de afdelingen Housekeeping en Technische Dienst, het beantwoorden van recensies en diverse andere administratieve taken.

Je bent in staat om op een professionele manier de wensen en behoeften van de gast te achterhalen en weet hieraan tegemoet te komen. We werken in een hecht team en samen zorgen we ervoor dat onze gasten een onvergetelijke ervaring hebben.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Het in- en uitchecken van (binnen- en buitenlandse) hotelgasten op een warme, gastvrije en professionele wijze;
  • Het welkom heten van, service verlenen en informatie verstrekken aan gasten (ook telefonisch en per e-mail) op een hoog service niveau;
  • Het begeleiden van gasten op gepaste wijze naar hun kamer of naar één van de outlets binnen het hotel;
  • Je controleert samen met het team dagelijks de hotelkamers op het gebied van hygiëne en presentatie, zodat je 100% zeker weet dat onze gasten in een fijne hotelkamer terecht komen;
  • Je werkt niet alleen nauw samen met het receptieteam, maar bent dagelijks ook veel in contact met de afdelingen Housekeeping en Technische Dienst zodat we onze gasten op alle fronten de beste service kunnen geven;
  • Administratieve en boekhoudkundige taken;
  • Het verwerken van betalingen en boekingen in Mews.
     

Functie eisen:

  • Gastgerichtheid, gevoel voor commercie en stressbestendigheid zijn voor jou vanzelfsprekend!
  • Je bent accuraat, hebt gevoel voor kwaliteit en oog voor detail;
  • Je bent representatief, communicatief en sociaal vaardig;
  • Je bent in het bezit van een afgeronde MBO of HBO opleiding;
  • Aantoonbare en vergelijkbare werkervaring is een pre, maar we vinden het vooral belangrijk dat je open staat om dingen te leren en er alles aan wilt doen om het onze gasten naar de zin te maken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift; de beheersing van een andere vreemde taal geniet de voorkeur;
  • Je bent flexibel in je werktijden (ochtend, middag of avond, weekenden en feestdagen);
  • Kennis van Mews is een pre.


Wij bieden jou:

  • Een uitdagende en veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Unieke ervaring in een jong team dat met trots, passie en enthousiasme werkt bij het allerleukste hotel van Den Haag; 
  • Een fulltime dienstverband;
  • Een goed salaris met diverse secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals kosteloze maaltijden bij je avonddiensten, lidmaatschap bij Hotel Employee Rate waarmee je wereldwijd korting bij diverse hotels krijgt, natuurlijk personeelskorting bij ons eigen hotel en restaurant maar ook jaarlijks een gratis overnachting om zelf te kunnen ervaren dat we écht het leukste hotel in Den Haag zijn;
  • Reiskostenvergoeding als je buiten een straal van 10 kilometer woont;
  • Jaarlijks een BHV training met het gehele receptieteam, op locatie zodat we de situaties met betrekking tot hotel en restaurant zo goed mogelijk kunnen behandelen.


De startdatum kunnen we in overleg bepalen. Wat ons betreft kun je snel aan de slag!  

Ben jij de persoon die wij zoeken? Dan ontvangen wij graag jouw CV voorzien van een overtuigende motivatie op het volgende e-mailadres: lmuller@corona.nl
Voor vragen kun je contact opnemen met mevrouw L. Muller, tel. +31(0)70 363 7930.