Hotelinformatie

Heeft u een vraag over ons hotel? Scroll naar beneden voor onze meest gestelde vragen. Indien u een vraag heeft over uw kamers, verwijzen wij u graag door naar de pagina met kamerinformatie.

Terug naar de digitale gastengids

Hotelinformatie

Waar kan ik in de buurt parkeren?

Ons hotel beschikt helaas niet over eigen parkeerfaciliteiten, maar u bent van harte welkom om te parkeren in één van de nabijgelegen parkeergarages. Als hotelgast profiteert u van exclusieve kortingen in de onderstaande parkeergarages:

Parkeergarage Interparking Museumkwartier 
Adres: Korte Voorhout 2P, 2511 CK Den Haag
Loopafstand: 7 minuten 
Tarief: U boekt uw parkeerplaats vanaf €24,75 per 24 uur, met kortingscode ‘CORONAKORTING’. 

Parkeergarage Q-Park Torengarage 
Adres: Geest 1, 2513 VA Den Haag
Loopafstand: 8 minuten 
Tarief: U boekt uw parkeerplaats vanaf €20 per 24 uur. 

In de directe omgeving van het hotel is ook betaald parkeren op straat mogelijk. Houd er echter rekening mee dat het uurtarief relatief hoog is (circa €6,50 per uur), dat er beperkte beschikbaarheid kan zijn en dat sommige straten uitsluitend toegankelijk zijn voor vergunninghouders. Om verrassingen of boetes te voorkomen, adviseren wij u gebruik te maken van één van de bovenstaande parkeergarages.

Kan ik tram- en buskaartjes bij jullie kopen?

Bij de receptie kunt u dagkaarten kopen voor bus en tram binnen Den Haag (€ 8,50 per ticket). Heeft u vragen of speciale wensen? Onze receptie helpt u graag verder.

Verkopen jullie ook toegangskaartjes voor musea?

Bij onze receptie kunt u kaartjes kopen voor Escher in Het Paleis, het Mauritshuis en Panorama Mesdag. Wilt u toegangskaartjes voor een ander museum, zoals het Haags Historisch Museum of de Gevangenpoort? Dan helpen wij u graag met het online bestellen van de kaartjes.

Heeft het hotel een fitnessruimte of spa?

Ons hotel beschikt niet over een eigen fitnessruimte of spa. In de directe omgeving vindt u echter diverse sportscholen en wellnesscentra waar u terecht kunt. Bij de receptie helpen we u graag met tips en reserveringen.

Kan ik mijn kleding laten stomen of wassen?

Ja, wij werken samen met een betrouwbare partner voor het stomen en wassen van uw kleding. Tijdens uw verblijf vindt u in de kledingkast van uw kamer een waszak en een wasformulier. U kunt uw kleding die gewassen en/of gestoomd moet worden hierin doen en voor 09.00 uur afgeven bij de receptie. De volgende dag zorgen wij ervoor dat uw kleding weer netjes op uw kamer wordt teruggebracht. Heeft u het snel nodig? Tegen een toeslag van € 12,50 brengen wij uw was dezelfde dag nog terug.

Is er een rustige werkplek beschikbaar, buiten mijn hotelkamer?

Ja, ons hotel beschikt over de Gallery, een open en sfeervolle ruimte met een lange tafel waar u in een rustige omgeving kunt werken of vergaderen. Omdat het een openbare ruimte is, is het niet volledig privé, maar u bent er van harte welkom wanneer de Gallery beschikbaar is. Uiteraard heeft u hier gratis WiFi.

Wilt u liever op een andere, meer besloten plek werken? In de omgeving van het hotel zijn verschillende mogelijkheden om in alle rust te werken. Onze receptie helpt u graag met tips en suggesties en denkt graag met u mee om de beste werkplek te vinden.

Kan ik mijn eigen fiets veilig bij jullie stallen?

Hoewel we bij het hotel zelf geen beveiligde fietsenstalling hebben, is er gelukkig een goede optie vlakbij. U kunt uw fiets veilig stallen bij Biesieklette Nobelstraat, een bewaakte fietsenstalling op slechts 1 à 2 minuten fietsen van het hotel. Deze stalling is ook 's nachts geopend, zodat uw fiets er dag en nacht veilig staat.

Onze eigen huurfietsen staan buiten bij de ingang van het hotel. Let op: het is helaas niet toegestaan om hier andere fietsen te plaatsen, en stallen op deze plek is volledig op eigen risico. 

Meer informatie over onze huurfietsen vindt u onder de knop ‘Fietsverhuur’.

Tot hoe laat kan ik uitchecken?

Op de dag van uw vertrek kunt u tot 12.00 uur van uw kamer gebruikmaken. Wilt u liever uitslapen of langer blijven? Dan is een late check-out, afhankelijk van de beschikbaarheid, mogelijk tegen een toeslag van € 10,- per uur. Bespreek de mogelijkheden met onze collega's van de receptie.

Kan ik na check-out mijn bagage achterlaten?

Ja, u kunt uw bagage na het uitchecken tijdelijk bij ons achterlaten. Zo kunt u nog zorgeloos genieten van Den Haag voordat u vertrekt. U kunt uw bagage afgeven bij de receptie; wij zorgen ervoor dat het veilig wordt bewaard totdat u het komt ophalen.

Kunnen jullie een taxi voor mij regelen?

Ja, wij werken samen met een betrouwbare en gastvrije taxicentrale en regelen met plezier voor u een taxi. Reserveer uw taxi eenvoudig door contact op te nemen met de receptie via uw kamertelefoon (toets 9) of WhatsApp.