COVID-19

Laatste update 23 januari 2021

Geachte gasten,

Gelukkig is ons Boutique Hotel Corona nog steeds geopend en mogen wij u blijven verwelkomen! Ons inpandig restaurant B.I.T. Grill & Café  is helaas gesloten tot en met in ieder geval 9 februari 2021.

Wij hebben diverse maatregelen getroffen om de veiligheid en het welzijn van onze gasten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen waarborgen. Wij volgen de adviezen op vanuit het RIVM en verzoeken ook u zich zo goed mogelijk aan de maatregelen te houden als u ons hotel bezoekt. 

Op deze pagina informeren wij u over de door ons genomen maatregelen en de mogelijkheden tijdens uw verblijf. Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen, wij staan u graag te woord!

Met onze teams doen wij zoals altijd ons uiterste best om u een onvergetelijk verblijf in het hartje van Den Haag te bezorgen.

Via deze weg wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in ons Boutique Hotel Corona, blijf gezond en wij hopen u snel te mogen begroeten!

Met gastvrije groeten,

Mariëlle van der Hilst – de Haas
Algemeen directeur

Hotel

  • Ons hotel is geopend en wij mogen gasten ontvangen!
  • Met ingang van 23 januari geldt in het gehele land een avondklok tussen 21:00 uur en 04:30 uur. Dit betekent dat u na 21:00 uur het hotel niet zonder geldige reden mag verlaten. Voor meer informatie en benodigde verklaringen kunt u terecht op de website van de Rijksoverheid
  • Het dragen van mondkapjes is verplicht in al onze openbare ruimtes;
  • Er zijn diverse maatregelen genomen om uw verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen zoals looproutes en een maximaal aantal gasten per lift;
  • Wij zijn verplicht om u voor check-in een aantal gezondheidsvragen te stellen; 
  • Fysiek contact tussen gasten en werknemers vermijden wij zoveel mogelijk. Waar wij u normaliter graag begroeten met een hand, doen wij dit vanaf heden met enkel een glimlach;
  • Wij vragen u om zoveel mogelijk met een betaalpas te betalen, zodat risico’s uit de weg genomen kunnen worden;
  • Als stadshotel adviseren wij alle interne - en externe gasten om zoveel mogelijk de handen te wassen wanneer zij van buitenaf komen of fysiek contact hebben gehad met anderen. Uiteraard hebben wij buiten onze hotelkamers hiervoor openbare toiletten ter beschikking in ons inpandig restaurant B.I.T. Grill & Café.

Hygiëne

  • Hygiëne staat bij ons altijd hoog in het vaandel. Wij streven er dagelijks naar om al onze hotelkamers en algemene ruimtes tot in de kleinste details grondig te reinigen. Dit blijven wij zo doen waarbij wij extra controle op de schoonmaak uitvoeren, zodat we risico’s zoveel mogelijk kunnen uitsluiten.
  • Voor uw persoonlijke hygiëne zijn onze openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel.
  • Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, wanneer onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • Onze medewerkers zijn geïnstrueerd en werken volgens een vast COVID protocol. Zij zorgen op gezette tijden voor het desinfecteren van hun handen en de werkplekken.
  • Onze medewerkers van de Housekeeping dragen handschoenen en werken volgens professionele schoonmaakprocedures.

Restaurant B.I.T. Grill & Café GESLOTEN

  • Ons inpandig restaurant B.I.T. Grill & Café is vanwege de gestelde maatregelen helaas gesloten tot en met 9 februari 2021.
  • Wij mogen geen hotelgasten in het restaurant ontvangen en ook roomservice is niet toegestaan.
  • Ontbijt wordt als take-away pakket voor u klaargemaakt en kan bij de receptie worden opgehaald.
  • Via de website van ons in-house restaurant B.I.T. Grill & Café is het mogelijk om een take-away diner te bestellen. Voor niet-hotelgasten worden de gerechten bereid als 'traiteur pakket' waarbij het nog enkel verwarmd moet worden (instructies worden hierbij meegegeven).
    Natuurlijk begrijpen wij dat u als hotelgast graag wil kunnen genieten van een warme maaltijd op uw kamer. Wij vragen u daarom vriendelijk om bij het plaatsen van een bestelling een opmerking toe te voegen dat u bij ons in het hotel verblijft, zodat u het diner opgewarmd kunt ophalen op het gewenste tijdstip bij onze receptie.