COVID-19

Laatste update 19 november 2020

Geachte gasten,

Gelukkig is ons Boutique Hotel nog steeds geopend en mogen wij u blijven verwelkomen!

Wij hebben diverse maatregelen getroffen, samen met ons inpandig restaurant BIT Grill & Café, om de veiligheid en het welzijn van onze gasten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen waarborgen. Wij volgen de adviezen op vanuit het RIVM en verzoeken ook u zich zo goed mogelijk aan de maatregelen te houden als u ons hotel bezoekt. 

Op deze pagina informeren wij u over de door ons genomen maatregelen en de mogelijkheden tijdens uw verblijf. Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen, wij staan u graag te woord!

Met onze teams doen wij zoals altijd ons uiterste best om u een onvergetelijk verblijf in het hartje van Den Haag te bezorgen.

Via deze weg wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Boutique Hotel Corona, blijf gezond en wij hopen u snel te mogen begroeten

Met gastvrije groeten,

Mariëlle van der Hilst – de Haas
Algemeen directeur

Hotel

  • Ons hotel is geopend en wij mogen gasten ontvangen!
  • Er zijn diverse maatregelen genomen om uw verblijf zo goed mogelijk te organiseren. Denk hierbij aan aanwijzingen zoals looproutes en een maximaal aantal gasten per lift.
  • Wij zijn verplicht om u voor check-in een aantal gezondheidsvragen te stellen  
  • Fysiek contact tussen gasten en werknemers vermijden wij zoveel mogelijk. Waar wij u normaliter graag begroeten met een hand, doen wij dit vanaf heden met enkel een glimlach. 
  • Wij vragen u om zoveel mogelijk met een betaalpas te betalen, zodat risico’s uit de weg genomen kunnen worden.
  • Als stadshotel adviseren wij alle interne - en externe gasten om zoveel mogelijk de handen te wassen wanneer zij van buitenaf komen of fysiek contact hebben gehad met anderen. Uiteraard hebben wij buiten onze hotelkamers hiervoor openbare toiletten ter beschikking in ons inpandig restaurant BIT.

Hygiëne

  • Hygiëne staat bij ons altijd hoog in het vaandel. Wij streven er dagelijks naar om al onze hotelkamers en algemene ruimtes tot in de kleinste details grondig te reinigen. Dit blijven wij zo doen waarbij wij extra controle op de schoonmaak uitvoeren, zodat we risico’s zoveel mogelijk kunnen uitsluiten.
  • Voor uw persoonlijke hygiëne zijn onze openbare ruimtes voorzien van desinfecterende gel.
  • Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden worden kamers schoongemaakt, als onze gasten niet op de hotelkamer zijn. Wij vragen onze gasten de hotelkamer niet te betreden indien onze medewerkers aanwezig zijn voor schoonmaak of onderhoud.
  • Onze medewerkers zijn geïnstrueerd en werken volgens een vast COVID protocol. Zij zorgen op gezette tijden voor het desinfecteren van hun handen en de werkplekken;
  • Onze medewerkers van de Housekeeping dragen handschoenen en werken volgens professionele schoonmaakprocedures

Restaurant B.I.T. Grill & Café

  • Ons inpandig restaurant BIT Grill & Café is vanwege de gestelde maatregelen  uitsluitend geopend voor hotelgasten. Ons team ontvangt u graag voor ontbijt, lunch en diner! Wij zijn in basis de gehele dag geopend maar verzoeken u voor het diner wel een reservering te maken. Dit kan tot uiterlijk 18.00 uur op de dag van aankomst.
  • Wij mogen maximaal 30 gasten tegelijkertijd in ons restaurant verwelkomen. Indien noodzakelijk zullen wij werken met shifts, zodat wij alle gasten kunnen bedienen. De receptie zal u daar tijdig over informeren.
  • Gezien de maatregelen hebben wij er voor gekozen om het ontbijt niet meer in buffetvorm aan te bieden. Wij serveren u een  heerlijk ontbijtplateau aan tafel welke voorzien is van allerlei dagverse producten. De bediening staat voor u klaar om een bestelling aan te nemen als u graag koffie / thee en/of een eiergerecht wenst. Uiteraard is het bestellen van een extra item van het plateau ook altijd mogelijk
  • Helaas mogen wij na 20:00 uur geen alcohol meer schenken. Het is uiteraard mogelijk voor deze tijd een bestelling te plaatsen bij onze receptie zodat wij dit op uw kamer kunnen plaatsen. Ook voor ontbijt, lunch en diner is roomservice mogelijk.
  • De restaurantrekeningen worden toegevoegd aan uw kamerrekening, zodat u deze tijdens uw verblijf of bij vertrek kunt voldoen
  • .Voor de diverse arrangementen in samenwerking met BIT kijkt u hier.
  • Voor niet-hotelgasten bieden wij de mogelijkheid een selectie van speciaal samengestelde gerechten te bestellen, deze kunnen bij ons worden afgehaald.
    De gerechten worden bereid als 'traiteur pakket' en hoeven alleen nog verwarmd te worden, alle instructies worden erbij vermeld. Voor meer informatie: Take-away