Front Office Supervisor

Boutique Hotel Corona is het oudste viersterren hotel van Den Haag, gelegen aan het bruisende Buitenhof. Wij zijn in de afgelopen drie jaar gegroeid van 36 naar 72 kamers en werken nauw samen met ons inpandig partnerrestaurant BIT Grill & Café. Wegens uitbreiding van het hotel en het bestaande team zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Supervisor Front Office die houdt van een uitdaging.

Wij zijn een kleinschalig hotel in particulier eigendom. De lijntjes zijn kort, we hebben geen subafdelingen en doen vrijwel alles in eigen beheer. Deze functie is daardoor erg breed en er is zeker ruimte voor eigen inbreng, we verwachten veel van je! Je legt direct verantwoording af aan de Assistent Hotelmanager en Directeur.

Functieomschrijving:

Als Supervisor van ons Front Office team ben je een echte duizendpoot. Naast het gastencontact dat je vanzelfsprekend op dagelijkse basis hebt en ook heel leuk vindt, stuur je het receptieteam aan: je wijst taken toe, stelt prioriteiten, geeft indien nodig aanwijzingen en controleert de kwaliteit van het uitgevoerde werk en de productiviteit van jezelf en je collega’s. Daarnaast stuur je in samenspraak met de Assistent Hotelmanager de afdelingen Housekeeping en Technische Dienst gedeeltelijk aan.

Je zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers worden ingewerkt conform onze richtlijnen en bent in nauw contact met de Assistent Hotelmanager voor alle HR- gerelateerde zaken als voortgangsgesprekken en functioneren.

Je hebt het overzicht over inkomende reserveringen, samen met de reserveringsmedewerkster, zowel voor zakelijke als leisure aanvragen en groepen. Daarnaast houd je je met het team bezig met de behandeling van reviews op diverse kanalen en ben je eindverantwoordelijk voor klachtenafhandeling waar nodig.
Naast de operationele werkzaamheden weet jij precies hoe alles qua systemen en administratieve afhandeling in elkaar zit. Je zorgt voor een juiste financiële routing en draagt adviezen aan in hoe processen verbeterd kunnen worden.

Bij Boutique Hotel Corona staat gastvrijheid zeer hoog in het vaandel en wij streven er naar om dagelijks de best mogelijke service te verlenen aan onze gasten. Het is jouw verantwoordelijkheid om dit niveau hoog te houden en dit het liefst natuurlijk, samen met je team, te overtreffen op alle fronten.

Functie eisen:

  • Gastgerichtheid, gevoel voor commercie en stressbestendigheid zijn voor jou vanzelfsprekend!
  • Je bent accuraat, hebt gevoel voor kwaliteit en oog voor detail zonder hierbij het grotere geheel uit het oog te verliezen;
  • Je bent representatief, communicatief en sociaal vaardig;
  • Je kunt goed plannen en organiseren, zowel je eigen werk als dat van anderen;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift; de beheersing van een derde vreemde taal geniet de voorkeur;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie in de hotellerie óf je bent in het bezit van een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting hotelmanagement;
  • Je bent flexibel in je werktijden (ochtend, middag of avond, weekenden en feestdagen);
  • Kennis van Mews is een pre;


Wij bieden jou:

  • Een uitdagende en veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen inbreng en initiatief;
  • Unieke ervaring in een jong team dat met trots, passie en enthousiasme werkt bij het allerleukste hotel van Den Haag;
  • Een fulltime dienstverband;
  • Een goed salaris met diverse secundaire arbeidsvoorwaarden.


Ben jij de persoon die wij zoeken? Dan ontvangen wij graag jouw CV voorzien van een overtuigende motivatie op het volgende e-mailadres: lmuller@corona.nl
Voor vragen kun je contact opnemen met mevrouw L. Muller, tel. +31(0)70 363 7930.